MGF99 schreefColonIs er een middel of iets dergelijks om het voor de katten wat minder aantrekkelijk te maken om op mijn dak te gaan zitten![]()

MGF99 schreefColonIk heb de laatste tijd dat er steeds katten op mijn dak gaan zitten en dit veroorzaakt ook nog eens een hoop krassen op de lak. Is er een middel of iets dergelijks om het voor de katten wat minder aantrekkelijk te maken om op mijn dak te gaan zitten![]()

Tukker schreefColonMen neme een 100mm pvc buis van 1 mtr. lang en leg deze in de tuin, voor zie hem van een visje in het midden en smeer de uiteinden in met gebruikt vet. Weet de eigenaar gelijk waarom de kat aan een lijntje moet als hij op de witte bank nesteld.![]()
!

PieterV schreefColonTukker schreefColonMen neme een 100mm pvc buis van 1 mtr. lang en leg deze in de tuin, voor zie hem van een visje in het midden en smeer de uiteinden in met gebruikt vet. Weet de eigenaar gelijk waarom de kat aan een lijntje moet als hij op de witte bank nesteld.![]()
Kijk, dat noem ik nou een VET idee!
Ik ga het vast deze zomer eens proberen ! Bedankt Tukker.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.