





Arjan schreefColonNope. Die van mij staat zowel thuis als op mijn werk onder een dak.
Ik heb wel een site gevonden waar de resolutie iets hoger is, alleen leuk voor Nijmegenaren![]()
(wel op het vierkantje luchtfoto 2005 klikken en inzomen)
Nijmegen de gekste!

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.