Links voor heb ik echter een geluid dat ik niet kan localiseren. Als ik de vering indruk en dan bruisk loslaat, dan hoor ik een metaalachtige klik als de vering terug op zijn einde komt. Dit gebeurd ook tijdens het rijden over oneffenheden






Anonymous schreefColonjawel, eindelijk hebben we het probleem gevonden: de verbindingsbout van het subframe bleek los te zitten. Eenmaal de wagen op de brug stond konden we er fatsoenlijk onder kijken en zo hebben we het euvel kunnen verhelpen. De vervelende tik is uit de wagen, alleen de remblokskes trillen nog. Ze zijn gemonteerd zonder plaatjes en zouden dus niet aan te spannen zijn. Indien iemand een voorstel heeft om vooralsnog die vervelende geluidjes uit te schakelen, laat maar komen.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.