door Edgecrusher » do apr 10, 2008 9:06 pm
Hoi,
Ik zat een beetje te kijken naar een plenum/ luchtinlaat van een vvc.
Nu had ik begrepen dat die met de vvc opdruk gebruikt zijn op de 145pk versie en zonder logo op de 160pk versie, klopt dit?
En zijn 52mm gaskleppen altijd van aluminium?
Ik zie namelijk ook complete vvc plenums met en zonder logo met een kunststof versie of is dit dan een 48mm gasklep?
Graag een beetje uitleg.
Nothing sounds like a cobra in a tunnel.
MGF MPI, Blueflame exhaust + decat, Green Storm, Superchips Icon Race, alum. radiator, Trophy splitter, xenon 6000k.