En hoe zit het met andere Eindstukken voor de standaard uitlaat?
Kun je daar zomaar een ander, ronder, groter of dus quad pipes opzetten? Zo ja maakt dit dan ook een ander geluid?
Ik zou wel iets meer geluid willen hebben bij BV volgas. maar ik gebruik de auto dagelijks dus het moet wel sociaal blijven.. Geen zin in een constant gebrom bij 3000 toeren!
advies?




