door PatrickT » do okt 21, 2004 11:38 pm
ik las net op het collega forum Tunerz.nl dat ze a.s. zondag ( de 24ste ) rond 13.00 een meeting hebben bij wegrestaurant AC DE MEERN langs de A12 (Den Haag - Utrecht, afslag 15).
was benieuwd of er ook mensen van hier komen? zou mij misschien ook net die druppel geven om ook even langs te komen, want wil graag eens wat andere f's/tf's zien...
Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins