BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Nieuwe katalysator nodig
  • whelmond
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 102
    GeregistreerdCOLON di okt 02, 2007 8:09 pm
    WoonplaatsCOLON Wijchen

    Nieuwe katalysator nodig

    door whelmond » di apr 01, 2008 11:36 am

    In een ander topic ging het er al even over, maar omdat ik vrij veel haast heb even een nieuw topic..

    Ik heb een nieuwe katalysator nodig voor een MK1. Nou heb ik op internet al wat lopen neuzen en ik heb het volgende gevonden:

    Bij Winparts.nl
    1x Kat voor 260 euro (org. nr. gex8070) http://www.winparts.nl/resultaten.php?p ... delID=2441
    1x Kat voor 160 euro (org. nr. gex8072) http://www.winparts.nl/resultaten.php?p ... delID=2443

    Beiden zouden moeten passen op mijn MGF.. de vraag is alleen kan ik die (goedkope) wel vertrouwen?

    Ook ben ik die volgende artikelcodes tegen gekomen voor katalysatoren voor de MGF:
    GEX8060
    GEX8070 (260 euro bij winparts)
    GEX8072 (160 euro bij winparts)

    Weet iemand wat het verschil is, en welke ik nodig zou hebben?
    Of weet iemand wat nog meer een goede katalysator zou zijn voor mij (voor niet teveel geld)?

    Alvast bedankt!
    MG TF LE80 zwart
  • whelmond
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 102
    GeregistreerdCOLON di okt 02, 2007 8:09 pm
    WoonplaatsCOLON Wijchen

    door whelmond » ma apr 07, 2008 9:30 am

    *Schop*


    Ik hoop toch dat iemand me kan helpen?

    Wat zou de meest goedkope / beste optie zijn? 2e hands? die van 250 euro of die hele goedkope?

    of is er nog een betere optie??

    Bedankt!

    Gr. Wout
    MG TF LE80 zwart
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » ma apr 07, 2008 10:33 am

    Een Janspeed of Piper Sportkat ? Met bovenstaande heb ik geen ervaring.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » di apr 08, 2008 12:10 am

    Vraag of ze garantie bieden op werking, en wie de fabrikant is( met bewijs)

    Bij onvoldoende werking met extra vergoeding retour.

    Als ze het produkt vertrouwen kan dit.

    De goedkoopste is wel erg goedkoop, als deze na 3 jaar kapot gaat valt verlies nog wel mee.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten