



ErikB schreefColonGeen onbelangrijk filmpje... er wordt duidelijk getoond dat de auto moeilijk te controleren is wanneer ie achteraan iets uitbreekt.

Tukker schreefColon78-ZH-TX bj. 1996 en ingevoerd op 11-02-2008.
Hij heeft nog niet zoveel tijd gehad om te oefenen.



ErikB schreefColon'k Hoop dat je andere bandjes laat steken Bruce..... Spikeman zal wel met de rest gaan lopen![]()
Interessant is ook deze (Non MG content). Hoe een MX-5 een roll-over doet.
http://nl.youtube.com/watch?v=J0FrSdkHO ... re=related
Dit wil ik wel eens bij een F/TF zien.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.