De voorruit is toch even hard als bij een ander merk?
Geef je mening
Het kenteken komt niet voor in de database van Ad.

De voorruit is toch even hard als bij een ander merk?



Arjan schreefColonIk heb het nog niet getest of het waar is, maar dat een voetganger nadat 'ie geschept is door een TF er beter van af komt dan bij een botsing met een ander merkDe voorruit is toch even hard als bij een ander merk?(


Lesheep schreefColonhttp://nl.youtube.com/watch?v=nP-Ro6jfJ1g nu is het een beton blok

Lesheep schreefColonhttp://nl.youtube.com/watch?v=nP-Ro6jfJ1g nu is het een beton blok

Tukker schreefColonWat een test.Hoe groot is de kans dat er een blok beton voor je auto springt.

Arjan schreefColonDe voorruit is toch even hard als bij een ander merk?(


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.