na wat dagen wat gelezen te hebben hier heb ik maar besloten mezelf te registreren... en daar hoort ff voorstellen ook wel bij vind ik! ( mis de apparte sectie ervoor op dit forum ) majah, eindelijk een forum dedicated to the MG! ik heb zelf een MG-F 75th Anniversary limited edition, aanstaande vrijdag word er eindelijk een goed geluid ingebouwd! maar meer daarover zal ik dan wel laten horen...
ff wat over mezelf, heet dus Patrick, 20 jaar.. woon in 's-Hertogenbosch ( noord-brabant ) uhmn.. tja dat was het!
hier een foto van de F:
meer fotos:
http://members.home.nl/patrick.2001/MG/
Groet,
Patrick





