





Bruno schreefColonkameraad of niet, hij had in die omstandigheden wat mij betreft de bus kunnen nemen. In ieder geval ben ik wel blij, dat de Mg je meevalt.

SundayOnline schreefColonWas vandaag idd mooi, heb er 3 uur over gedaan om van Steenbergen naar Rotterdam te komen
![]()
Enne, Blijf met die schouder voortaan gewoon thuisje ben helemaal niet verzekerd... Ik dacht precies het zelfde toen ik met mijn pols in het gips zat totdat ome agent me aan de kant zetten... Kon dus iemand gaan bellen om te komen halen




ErikB schreefColonAls ik iemand 's ochtend vroeg opbel, hem in sneeuwtoestanden met een achterwiel aangedreven sportieve wagen door de sneeuw heen vraag om me met z'n gebroken schouder even weg te brengen..... dan zou ik me behoorlijk schuldig voelen mocht er iets fout gaan....
Maar ongetwijfeld wou je hier niet deze discussie voeren, maar het hebben over de opmerkelijk kwaliteit van de banden.

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.