BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
British Classics and Exclusiv Cars in Flanders Field
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    British Classics and Exclusiv Cars in Flanders Field

    door RSV » zo maart 16, 2008 2:51 pm

    Omdat ik al lang zinnens ben om eens de eerste WO musea te bezoeken lijkt dit me wel een goed evenement.Ik zou wel enkel de zondag gaan(is 25euro per pers incl onbijt en 3gangen menu)Heb ook voor de zekerheid een mailtje naar de organisator gestuurd of je met een mgf kan deelnemen.Heb inmidels antw gekregen dat dat geen probleem is,maar het wel snel moet gebeuren omdat de deelnemers beperkt zijn.
    Heeft hier nog iemand interesse voor?
    Ooit al iemand hier aan deelgenomen?
    Info en inschrijven op

    http://home.scarlet.be/kemmelhistoric2/
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo maart 16, 2008 5:52 pm

    Misschien eens leuk te doen, als er genoeg animo is...
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » ma maart 17, 2008 11:15 am

    Aan de lijst van deelnemers te zien wel leuke wagens...veel lotus,cobra's ,catherhams,etc
  • Avatar gebruiker
    VOP
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di feb 27, 2007 10:00 pm
    WoonplaatsCOLON Oostakker

    British Classics and Exclusiv Cars in Flanders Field

    door VOP » ma maart 17, 2008 8:59 pm

    Heb in 2006 deze rit gereden met mijn MG B.
    Toffe rit over vele Ieperse rally wegen !
    Tevens vele monumenten uit de 1ste wereldoorlog gezien waar ik bestaan niet van wist.
    Een aanrader! (echter ik dacht toen alleen voor oldtimers, dus niet voor MG F-TF)
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    Re: British Classics and Exclusiv Cars in Flanders Field

    door RSV » di maart 18, 2008 1:00 am

    VOP schreefColonHeb in 2006 deze rit gereden met mijn MG B.
    Toffe rit over vele Ieperse rally wegen !
    Tevens vele monumenten uit de 1ste wereldoorlog gezien waar ik bestaan niet van wist.
    Een aanrader! (echter ik dacht toen alleen voor oldtimers, dus niet voor MG F-TF)


    Het is ook voor exclusieve Engelse auto's.
    Ik heb de organisator een mailtje gestuurd met de vraag of je met een mgf kan deelnemen.Daar heb ik een positief antwoord op gehad.
    Na jou berichtje ben ik helemaal overtuigd,en ga me dan ook spoedig inschrijven voor de zondagrit(met partner)
  • kemmelhistoric
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 1
    GeregistreerdCOLON ma maart 17, 2008 10:30 pm
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.

    door kemmelhistoric » di maart 18, 2008 10:08 pm

    Berichtje aan RSV :

    Als je interesse hebt in WO 1 is het op zaterdag wel "The place to be".

    De zondag wordt er nog op enkele plaatsen gestopt (Kemmel, Passendaele, Vladslo, Dodengang in Diksmuide). Nadien rijden we in de "new Flanders Fields" dwz "de landelijke wegen in de Westhoek"

    Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

    Vincent

    http://www.britishtour.be
    Webmaster of www/kemmelhistoric.be - www.britishtour.be - www.oldtimerforum.be
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten