BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1
MG F Trophy 160 te koop....
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    MG F Trophy 160 te koop....

    door spikeman » ma maart 10, 2008 10:36 am

    Te koop

    MGF "TROPHY" versie (gelimiteerde versie !!! wereldwijd)

    bj 08/2001

    160Pk => zelfde motor als LOTUS elise !!
    46000km met boek
    met volledig TF kit gemonteerd

    COLLECTORS ITEM !!

    zéér snel !!!

    HARDTOP REEDS WEG !!

    opties: halflederen interieur TROPHY , airco, 16" trophy velgen, alles elektrisch, ...


    Interesse ??? PB

    Gr

    Spikeman






    Afbeelding
    Afbeelding
    Afbeelding :wink: :wink:
    Laatst bijgewerkt door 1 op spikeman, in totaal 0 keer bewerkt.
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » di maart 11, 2008 9:31 am

    Geen interesse ???????

    Overname is ook mogelijk
  • whelmond
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 102
    GeregistreerdCOLON di okt 02, 2007 8:09 pm
    WoonplaatsCOLON Wijchen

    door whelmond » di maart 11, 2008 10:38 am

    Ja, zeker geinteresseerd..

    Maar wat is je richtprijs ongeveer? En hoe zit dat als je gaat importeren naar Nederland?

    Gr. Wout
    MG TF LE80 zwart
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » di maart 11, 2008 8:19 pm

    Je mag een (serieus) bod doen.

    Auto kan zonder probleem naar Nederland geimporteerd worden.

    komt wel BPM bij...

    Gr
  • Nem58
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1102
    GeregistreerdCOLON za apr 01, 2006 3:53 pm
    WoonplaatsCOLON Son en Breugel

    door Nem58 » zo maart 16, 2008 8:32 pm

    Heb je ook een richtprijs? excl. en incl. BTW.

    Ik heb nog een kennis die op zoek is naar een leuke sportwagen, en natuurlijk probeer ik hem aan de MG te krijgen.
    uhm... geen F meer maar een Hyundai Tucson.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » zo maart 16, 2008 11:47 pm

    ...Overname is ook mogelijk....


    Mijn Belgisch is niet wat het geweest is. :?: :?: :?:
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » ma maart 17, 2008 10:18 am

    in het nederlands...

    inruil mogelijk !!!! :D :D :D
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » wo maart 26, 2008 12:47 pm

    iemand interesse??

    ik ga hem volgende week op belgische papieren zetten...

    gr
  • spikeman
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 72
    GeregistreerdCOLON do mei 10, 2007 11:01 am
    WoonplaatsCOLON Puurs

    door spikeman » vr mei 16, 2008 8:48 am

    Staat weer tip top in orde...

    Ben er begin van de week een ritje mee gaan doen !!!
    `
    zaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalig !!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
BUTTON_TOPIC_LOCKED 9 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten