Dus ik stoppen.. ik dacht echt van Kut nee... deksel ( voorzichtig
Tijdje niks.. toen weer een paar keer achter elkaar melding dat er iets was :S dus weer kijken.. zelfde hoogte en nog steeds niks drijven.. Maar nu net weer.. 2x achter elkaar ( als ik motor afzet, dan stopt het)
Dus.. wat is er nu aan de hand? er drijft niks in.. hoogte ( lijkt mij ) gelijk.. heb ik nu een HGF of heeft mijn systeempje kuren?
en hoe check ik dit?






