Ook dit jaar gaat de Midzomertour weer door en dit op 29 juni.
De juiste lokatie staat nog niet vast.
De intentie is, dat we vertrekken in Lummen in de onmiddellijke omgeving van het klaverblad. Als eindbestemming zouden we opteren voor de abdij van Postel (aan de Nederlands/Belgische grens waar men lekker Abdijbier brouwt).
Noteer alvast zondag 29 juni in je agenda.
Inschrijven kan je hier!
Nota: aan wie vorig jaar het mooie weer bestelde: Graag dit jaar hetzelfde!







misschien)
