Gewoon een 2 componenten kit heb je nodig (met mixernozzle), meer niet, zoals duramix of zo (of Plastic repair van Kent

). Ik kan je een kitje sturen, maar dan heb je ook een pistool nodig om die kit te verspuiten, primer etc. En dan heb je nog niks gespoten (waar je ook eerst een primer moet voor gebruiken). Ik zou er in ieder geval nooit aan beginnen als je zelf foggy's wil integreren. Laat het werk aan een vakman, want als je het zelf doet is het nooit zo mooi dan wanneer je het laat doen door een schadeherstelbedrijf. Trouwens, je kan de bumper al wel verlijmen en de gaten voor de foggy's maken, maar dan staat er nog geen verf en primer op de bumper, en moet je toch nog naar de carrossier.
Ik wil het altijd wel eens navragen bij mijn schoonbroer, maar dan moet je er al wel voor naar Belgie willen komen.
Als je echter meer technische info nodig moest hebben kan ik je die natuurlijk alsnog bezorgen.