


Pete schreefColonen voor een TF is het weer anders dan voor een F (hoewel ik niet weet hoe anders)
bij een dealer kunnen ze het je zeker vertellen...
Iets anders... volgens mij heeft Bruno nog een MG Xpower embleem liggen dat precies op die plek past... misschien een ideetje?
Pete


Coen schreefColonRemieme schreefColonMGF (Jarno) heeft al eens een nieuw logo aan de voorzijde geplakt. ff wachten tot de school uit is
![]()
![]()

Coen schreefColonBruce schreefColonDat vind ie mooi hoor onze Coen... maar zelf zit hij ook nog in de banken..
Gelukkig lang niet zoveel als Jarno ben vandaag bijvoorbeeld vrij. Student en scholier is een wereld van verschil

Coen schreefColonBruce schreefColonDat vind ie mooi hoor onze Coen... maar zelf zit hij ook nog in de banken..
Gelukkig lang niet zoveel als Jarno ben vandaag bijvoorbeeld vrij. Student en scholier is een wereld van verschil

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.