BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
help de F verzuipt
  • henk s
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 56
    GeregistreerdCOLON wo aug 08, 2007 1:32 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    help de F verzuipt

    door henk s » wo feb 20, 2008 2:57 pm

    Wellicht een bekend probleem. Mijn F vvc uit '96 start koud prima, warm ook maar tussenin, bijvoorbeeld een uurtje gestaan of niet geheel warm gereden verzuipt hij. Na eindeloos doorstarten en een grote zwarte rookwolk kan ik dan weer verder. Het toerental blijft dan rond 1500 hangen, pas na een tijdje zit ik weer op de normale 850. Het gebeurde eerst 1 op de 100 starts, nu 1 op de 10 starts. Droog weer lijkt een slechte invloed te hebben.
    Wie weet er wat of geeft me een linkje?
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » wo feb 20, 2008 6:24 pm

    Dit had ik met mijn MPi ook. (1 op 100 keer). Ik heb nooit kunnen achterhalen wat het is :(
    Building >200BHP K-series
  • henk s
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 56
    GeregistreerdCOLON wo aug 08, 2007 1:32 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    door henk s » ma mei 19, 2008 2:55 pm

    Het probleem was voor de hand liggend: een kapotte temperatuurzender. Deze gaf bij warme motor een koelwatertemperatuur aan van slechts 18 graden. Leve Frans Schraper van Auto-Home in Alphen die het probleem binnen een half uur verhielp. (dat is dus inclusief het openen en sluiten van de grote motorkap.
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 17 en 0 gasten