In het begin was het wel lekker, alle postings voor mij alleen en zeer snelle responce. Maar nu begin ik me een beetje te vervelen...
Wie komt er eens kijken op het nieuwe forum?



Bruce schreefColonIk zit hier al meer dan een week in mijn eentje op het nieuwe forum, waar is iedereen?


Bruno schreefColonbenieuwd naar jullie reakties, wat betreft de forum snelheid.
!!

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.