door Bruno » wo feb 13, 2008 9:14 pm
Bij mij ging hij ook weer even niet, om dan plots weer razend snel te werken. De problemen deze middag waren in ieder geval van andere orde en hadden een andere oorzaak dan het soms trage forum op andere momenten.
Zoals ik reeds zei, heb ik op momenten dat het forum niet of slecht gaat, dezelfde problemen op mijn andere fora (ook PHP BB), terwijl de websites op diezelfde server dan wel probleemloos inladen. Ook merkten we gisteren dat, als de ene problemen heeft met een traag of ontoegankelijk forum, op datzelfde moment het niet wil zeggen, dat het bij de andere ook niet lukt.
T'maakt er in ieder geval alles nog ingewikklelder op. Ik overweeg om in ieder geval het forum op een andere plaats te laten hosten, dan wel betalend. We proberen ook nog een update te doen naar een recentere versie, ondanks, deze Beta daar in het verleden al bijna door crashte, toen we gelijkaardige dingen deden. Even een copytje maken dus eerst deze keer.
Wordt vervolgd ......
(en tot zolang, ondertussen een "sorry" voor het ongmak)
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer