


Coen schreefColonBruce schreefColonDit is de interval stand, een tikje verder doet hij het gewoon goed.
Ik neem aan dat daar een
achter moet?

filipo schreefColonmijn ruitenwissers haperen (blijven half in de slag enkele tellen stil staan) als ik mijn wissers voor een enkele wis bedien. Is dit eenvoudig op te lossen???, ik vind het wat slordig staan.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.