Ik heb alvast wel DVA een maitje gestuurd met het probleem en met de vraag wat een exchange-head met grote kleppen en Piper cams kost





MGZR160 schreefColonhet beste dat je kan doen is de moter laten draaien en met een produkt zoals carburatoreiniger over het spruitstuk spuiten als de moter dan anders begint te draaien dan is het de spruitstuk pakking.

Zjagoewar schreefColonBruno heeft een product (Kent), iets fluorescerend geel, moet je in de koelvloeistof doen en kan je perfect lokaliseren met een UV-bril.
Werkt 100%. Zo ben je zeker ofdat je nog water verliest.



ErikB schreefColon'k Heb nog een inlet manifold (upper en lower) liggen...... moest het van doen zijn
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.