door ErikB » vr okt 08, 2004 4:03 pm
Het is mooi gedaan... maar het resultaat is niet 'my cup of tea'.
Veel te boy-racer en ployester-achtig. Goed voor Tuning-Belgium en Carstyling.net fanaten, maar niet voor mij. M'n eerste vraag zou al zijn, waarom zo een gaten vooraan.... om het reservewiel lekker koel te houden ?
De verlaging van de drempels valt net iets beter mee, maar verlangt waarschijnlijk velgen van 18 duim en meer. Wat als effect heeft dat het globale beeld weer TE overkomt. Om nog maar te zwijgen over de truukken die moeten uitgehaald worden om zijschorten en achterbumper een beetje te laten overeenkomen......
Toch hoop ik dat er nog ge-pic-tuned F/TF's gaan volgen.
Waar heb je deze kunnen vinden Sander ?
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)