BUTTON_TOPIC_LOCKED 10 berichten Pagina 1 van 1
Te koop MG TF spark
  • vfr50gunner
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 8
    GeregistreerdCOLON di jan 10, 2006 7:04 am
    WoonplaatsCOLON Belgie

Te koop MG TF spark

door vfr50gunner » vr jan 11, 2008 7:04 pm

MG TF 1.8 135 pk spark
    Model/bouwjaar 2004
    1ste inschrijving 27/04/2005
    land: België
    grijze softtop
    Kleur: X power grey
    Interieur: grey alcantara
    Kilometerstand: 19100
    Ongevalvrij

Alarm met afstandsbediening
    Rolbeugels aanwezig met extra windscherm
    Sportophanging
    Rode Ap klauwen met grotere schijven.
    Mistlampen vooraan
    Voor,zij en achtergrille in Alu
    Rafio/cd pioneer

reden verkoop: met het oog op gezinsuitbreiding verkoop ik mijn MG tf (tweede wagen) Zal vervangen worden door ene waar wij onze weekenduitstappen kunnen verder zetten doch met 3.

richtprijs: 19.000 euro (bespreekbaar) forum leden geef gerust uw mening hierover.

Meer info via pm/mail ik geef u wel een reply in dees topic.
    Foto's volgen kan er geen opladen wegens defect PC
    MG TF 2005
  • vfr50gunner
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 8
    WoonplaatsCOLON Belgie

door vfr50gunner » di jan 15, 2008 9:47 am

Verkoop is tijdelijk uitgesteld. Deze morgen heeft een kwibus de nues van mijn wagen bij woon/werkverkeer wat bijgewerkt. :cry:

Iemand een idee welk een weerslag dit heeft op de verkoopprijs voor verkoop wordt hij wel hersteld doch hij is dus niet meer ongevalvrij :?:
    MG TF 2005
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jan 15, 2008 10:32 am

Als hij proffesioneel herstelt wordt is er niets aan de hand lijkt mij, dat hoeft verder geen effect te hebben op de vraagprijs.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jan 15, 2008 10:35 am

Hangt ervan af, hoe goed hij gemaakt wordt. Een herstelling is nooit bevorderlijk voor de verkoop, maar ik zou in ieder geval een foto maken van de schade, die je dan in geval van discussie aan de nieuwe eigenaar kan laten zien. Op die manier ziet de potentiele koper dat het maar om oppervlakkige blikschade ging en er geen elementaire onderdelen werden geraakt. Ik veronderstel immers de de schade niet te erg is.
    Normaal worden er in een te koop topic geen prijsaanvallen gedaan (forum regels), maar aangezien je er zelf achter vraagt, bij deze :
    19000 euro was al vrij hoog, dus in dit geval zal deze prijs denk ik niet meer haalbaar zijn. Maar je weet nooit. Succes met de verkoop in ieder geval.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di jan 15, 2008 10:36 am

Dit is natuurlijk ook afhankelijk van de mate van schade, plaatschade telt niet echt vind ik, maar als er meer schade is vind ik wel dat je dat eerlijk moet melden.
    En ook al wordt het netjes door een erkend schadebedrijf hersteld, het zal kopers mogelijk wel afschrikken..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jan 15, 2008 10:51 am

Ook plaatschade telt, want een stuk carrosserie dat achteraf is gespoten, hoe goed ook, is nooit zo goed bestand tegen de tand des tijds dan een carrosserie stuk dat bij productie door een bad is gegaan. Na tien jaar zou je hier en daar al sporen moeten kunnen zien. Ik zeg niet dat de prijs drastisch moet zakken, maar ook ik heb liever een Tf met lak, fabriek af, dan achteraf bijgespoten. Pas op, ik ga hier niet direkt een welles/nietes prijsdiscussie aan, ik probeer gewoon mee te geven dat een ongeval er eigenlijk wel toe doet, zeker als de prijs niet de laagste is.
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

door MGF » di jan 15, 2008 2:56 pm

Maar dat betekent dat jou auto ook lager geprijst zou moeten worden, omdat je kofferklep, voorbumper e.d. ook achteraf gespoten zijn. Evenals gerestaureerde auto's en andere auto's die compleet over gespoten zijn..
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Renno
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 175
    GeregistreerdCOLON zo dec 26, 2004 10:05 pm
    WoonplaatsCOLON Terneuzen (Nederland)
    CONTACTCOLON

door Renno » di jan 15, 2008 5:30 pm

>een stuk carrosserie dat achteraf is gespoten, hoe goed ook, is nooit zo goed bestand tegen de tand des tijds dan een carrosserie stuk dat bij productie door een bad is gegaan.

Is dat echt zo? Nieuwe onderdelen gaan toch ook gewoon in een bad met primer, alleen geen eind kleur bad.
    Maar als dat waar is kan je beter je auto laten reparen met 2e hands onderdelen dan met nieuwe. Of is dat weer te ver door gedacht......
    Mmmmmmmm....... MGF !!! :)))
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    CONTACTCOLON

door Bruno » di jan 15, 2008 9:46 pm

MGF schreefColonMaar dat betekent dat jou auto ook lager geprijst zou moeten worden, omdat je kofferklep, voorbumper e.d. ook achteraf gespoten zijn. Evenals gerestaureerde auto's en andere auto's die compleet over gespoten zijn..

Inderdaad, maar ik verkoop mijn wagen nooit dus, wat maakt het uit ?
    Een originele wagen in de originele lak en goede staat is altijd meer waard dan een gerestaureerde die achteraf gespoten is.
    Renno schreefColonIs dat echt zo? Nieuwe onderdelen gaan toch ook gewoon in een bad met primer, alleen geen eind kleur bad.
    Maar als dat waar is kan je beter je auto laten reparen met 2e hands onderdelen dan met nieuwe. Of is dat weer te ver door gedacht......

Nieuwe onderdelen hebben een transportlak. Deze wordt ook geschuurd en vervolgens in grondverf gezet en afgelakt. Niet alle onderdelen worden daarenboven steeds vervangen bij een herstelling: Schuren tot op bloot metaal, washprimer of epoxy, grondverf, aflakken...
    MG's :
    Non-MG's :
    Racecars :

• vfr50gunner
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 8
    WoonplaatsCOLON Belgie

door vfr50gunner » do jan 24, 2008 4:42 pm

Slotje AUB
    MG TF 2005
BUTTON_TOPIC_LOCKED 10 berichten Pagina 1 van 1