



Johan schreefColonIk heb net een huisje gescoord voor de hele week![]()
Als er iemand mee wil kan er vanaf heden worden ingeschreven.
Er komen trouwens toch nog kosten bij, had ik niet echt verwacht met dit inschrijvingsgeldMaakt verder niet uit, gaan we voor het eerst van ons leven naar Centre parcs (en waarschijnlijk de laatste keer)
![]()
Johan


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.