



PieterV schreefColonDus mijn tip > ga voor winterbanden !

Kasper schreefColonPieterV schreefColonDus mijn tip > ga voor winterbanden !
Dat zoizo , maar als ik naar Duitsland of naar de Alpenlanden ga in de winter, (eigenlijk overal buiten Belgie, Nederland en de UK, neem ik echt wel sneeuwkettingen mee. Winterbanden helpen, maar kunnen helaas nog geen wonderen verrichtten.




ErikB schreefColonHier ook winterbanden onder de dagelijkse auto... maar nu merken we wel dat deze eigenlijk sneller doorslippen dan de zomerbandenVolgend jaar (in nov.) zal het in ieder geval een ander merk zijn.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.