door Geerjan » ma dec 10, 2007 8:19 pm
Forummember 500 begint zo langzamerhand in beeld te komen. Is er al een prijs bedacht voor:
-degene die de 500e member introduceert
-het 500e forummember zelf?
Het lijkt me leuk om van de prijsuitreiking een forumevent te maken (in de nieuwe garage van Bruno?).
MG TF 80th Anniversary LE nr 622, K&N 57i, MS Daytona, alu dashrings, alu clockrings, alu speakerrings, alu heaterdials, alu seat belt trim.
Low Water Level sensor (aangesloten op ECM)
vervangen door Triumph TR6 1970, Royal Blue.