BUTTON_POST_REPLY 121 berichten
Octagon 2008
  • Geerjan
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 54
    GeregistreerdCOLON ma okt 29, 2007 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON Oegstgeest

    Octagon 2008

    door Geerjan » wo dec 05, 2007 8:31 pm

    Het is misschien nog wat vroeg maar de inschrijving voor de Octagon 2008 start begin januari. De organisatie heeft aangegeven zich dit jaar strikt te zullen houden aan het maximale aantal inschrijvingen per startplaats. De Octagon wordt op 24 en 25 mei 2008 verreden in de noordelijke provincies inclusief een etappe over de Afsluitdijk. Het lijkt me leuk om volgend jaar aan te sluiten bij de mgf.be groep, maar daarbij is het dus wel zaak om begin januari in te schrijven als groep.
    Verdere details zoals startplaatsen worden pas later deze maand bekend.

    Wie gaan er mee? (Inschrijven onder voorbehoud heeft niet zoveel zin. Bij inschrijving moet in januari direct inschrijfgeld worden betaald.)

    -Geerjan en ?? (Jacquelien gaat dat weekend naar 'De Toppers', maar ik vind vast wel een andere co-piloot).
    MG TF 80th Anniversary LE nr 622, K&N 57i, MS Daytona, alu dashrings, alu clockrings, alu speakerrings, alu heaterdials, alu seat belt trim.
    Low Water Level sensor (aangesloten op ECM)
    vervangen door Triumph TR6 1970, Royal Blue.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo dec 05, 2007 8:57 pm

    't is duidelijk dat wij van de partij zijn. Adrian vertelde mij zondag dat hij ook hiervoor naar nederland komt. Zaak is om overeenstemming te krijgen over de vertrekplaats zodat je niet alleen hoeft te toeren. De route gaat dit jaar rondom het ijselmeer, dus er zijn ook een paar centrale plaatsen waar gestart kan worden.
    Daarnaast is het dat wel zo aardig om weer een leuk hotelletje voor de overnachting geregeld te hebben.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo dec 05, 2007 10:45 pm

    Waarschijnlijk zit ik dan net midden in m'n examens, even zien hoe we dat gaan regelen. Ik hoop dat we evengoed weer van de partij zullen zijn. :)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do dec 06, 2007 10:37 am

    wij (Erwin-Aline) zullen zeker weer van de partij zijn.

    echter zijn de startlokaties nog niet bekend. maakt het nog ff wat lastiger af te spreken.

    het is zeker belangrijk om binnen enkele dagen in januari de boel vast te leggen. vooral de meest gangbare startlokaties zitten binnen 1 a 2 weken vol.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » do dec 06, 2007 1:09 pm

    Remieme schreefColonechter zijn de startlokaties nog niet bekend. maakt het nog ff wat lastiger af te spreken.


    Misschien dat Daphne die alvast mag verklappen. Zodra de inschrijving start 1 januari moet je er gelijk bij zijn. Er is dan geen tijd meer om te discussiëren over de startplaats.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do dec 06, 2007 1:32 pm

    Deze keer zal er waarschijnlijk een iets mindere run op die ene plaats zijn dan vorig jaar, toen was de rit voor een groot deel Noord-Oostelijk gesitueerd, waardoor er maar een paar "centrale"vertrekplaatsen waren. Ik verwacht dat dit nu beter zal zijn.
    (toen was onze uiteindelijke vertreklokatie ook niet meteen 100% volgeboekt)

    Zodra we iets weten en mogen zeggen dan zullen de plaatsen bekend worden gemaakt, ook hier op het forum. Alhoewel ik ook wat dichter bij het vuur zit dan de meeste anderen, zijn de vertrekplaatsen ook voor mij nog onbekend. De organisatie wil iedereen gelijke kansen geven.

    Misschien is het beter om een inventarisatie te gaan maken om te zien wie er gezamenlijk wil rijden.
    Dat vraagt om een lijstje :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » do dec 06, 2007 5:46 pm

    Wij zullen ook weer van de partij zijn, nu nog startplaats afwachten.
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Fredje
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 178
    GeregistreerdCOLON za maart 18, 2006 8:15 pm
    WoonplaatsCOLON Heinkenszand

    door Fredje » do dec 06, 2007 5:48 pm

    Misschien kan Daphne ons als groep inschrijven?
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition

    mods:B&G water level kit, 52 mm TTB,witte knipperlichten,glazen windscherm,lowering pins, seat lowering springs
    To Do: pu bushes
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do dec 06, 2007 5:55 pm

    ligt eraan. best een beetje centraal gelegen startplaats. er zullen meer lokaties favoriet zijn dit jaar verwacht ik.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » do dec 06, 2007 10:06 pm

    Fredje schreefColonMisschien kan Daphne ons als groep inschrijven?


    Dat zul je echt wel kunnen vergeten: Zo werkt het niet in de MGCCH. !

    De organisatie van de Octagon tour is een commissie die zelf het evenement organiseert en daarbij onafhankelijk van het bestuur o.a. Daphne of de Regio's (mijzelf) werkt.

    In de regio's willen ook altijd mensen in een groep rijden, deze dienen ook allemaal voor zichzelf in te schrijven.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr dec 07, 2007 12:48 am

    Ik snap het succes niet van de Octagon tour, omdat er zoveel beperkingen zijn : Niet als groep mogen inschrijven, beperkte deelname, verschillende vertrekplaatsen...
    Anyway, als ik de foto's zie is het inderaad blijkbaar altijd wel gezellig, maar een minder geschikt evenement om andere mensen te ontmoeten. T'is eerder een gezellig uitje binnen het groepje zelf ... En toch, heel misschien doe ik wel eens mee, misschien ook niet, hangt van de "ega" af.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr dec 07, 2007 1:05 am

    het werkt wel aanstekelijk hoor Bruno. voor mij vaste prik dit evenement. gaat een half jaar vooruit in het verlofboek :)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » vr dec 07, 2007 1:12 am

    Bruno schreefColonIk snap het succes niet van de Octagon tour, omdat er zoveel beperkingen zijn.


    Volgens mij is er geen enkele beperking. Met vier of vijfhonderd MG's vanaf één startplaats vertrekken geeft filevorming. Groepjes inschrijven geeft naderhand allerlei mutaties in deelnemers waar de organisatie de laatste weken een dagtaak aan gaat krijgen. Omdat het goed is georganiseerd is het waarschijnlijk al jaren een succes.
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » vr dec 07, 2007 8:36 pm

    Bruno schreefColon. En toch, heel misschien doe ik wel eens mee, misschien ook niet, hangt van de "ega" af.


    Jannette vindt één dag ook meer dan genoeg maar toch gaat ze weer mee volgend jaar.
    En Bruno met "Ega" moeten volgend jaar maar eens mee dacht ik zo. :wink:
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » za dec 08, 2007 2:07 am

    als je wil, mag je weer achter me aan rijden hoor :P
BUTTON_POST_REPLY 121 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten