Voor een nieuwe achterruit. Het was een spectaculaire *KRAK*
Er zal een scheurtje bij de rits en iemand heeft een paar jaar geleden zijn sigaret uit gedrukt op de ruit dus ik ben er niet heel rouwig om....







Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.