De verkoper zegt dat ik nog geen proefrit kan maken omdat de aandrijving is vervangen en de electronica nog ingeregeld moet worden.
Waar moet ik op letten als dit klaar is want ik denk dat het om de CVT gaat. Hebben jullie nog meer tips. (ik heb al wel van alles gelezen op het forum)
Alvast bedankt Tukker



