




Coen schreefColonHetzelfde probleem had ik even geleden toen ik een proefrit maakte in een TF. Het was best even schrikken, de MG zat nog in de 2e versnelling en ik moest nog zo'n 4 km rijden. Ik heb er een filmpje van gemaakt, het ziet er best leuk uit.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=qkvy2VueY1E


Rick schreefColonen wanneer heb je die proefrit gemaakt? Wordt het misschien toch een TF?
Guido77 schreefColonPagina 387 en verder van de manual gaat over de gearbox; is nummer 6 losgeschoten op onderstaand plaatje?
Succes ermee in elk geval!



Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.