Ik zal eens één dezer een fotootje posten van de Elise !
Misschien kan Zjagoewar dat doen, want de Elise is van iemand die hij kent, of misschien kan hij een linkje geven naar de site van de desbetreffende velgen, want ik ben de naam vergeten.
Andere prioriteiten, buiten het gevoel van een baksteen in de maag te hebben, zoals elke Belg betaamd, is misschien nog een F1 spoilertje en nog een beetje vinniger maken van mijn FGA-VVC'tje. Iedereen is hier immers aan het tunen geslagen, en ik kan niet achterblijven.
Ook een upgrade van 280" naar 305" met 4 pods zit in mijn achterhoofd.
Of misschien zelfs ineens maar een Lizzy om naast de MG te parkeren. (dit laatste kan ik Erik echter niet aandoen, want dan koopt hij er beslist ook één)
Ach , zo veel dromen, en zo weinig geld
Keuzes, keuzes !!!