Komend van mijn werk (60 km weggetjes) te laat gemerkt dat ik een lekke achterband had.
Ben niet zo fijn gevoelig
Nog geprobeerd om met lekstopzooi de band op te pompen maar kwam er toen achter dat de band volledig kapoet was. Een bollenschuur helemaal onder de sh*t. Moet toch maar een reservewiel aanschaffen.
Ik ga deze keer de Goodyears weer proberen:wink:




