








Kasper schreefColonWaarom gooi je de banden niet op stalen velgen met wieldoppen?
* Aluminium corrodeert enorm onder invloed van pekel
* Banden slijten door het op leggen en er weer afhalen
* Kans om je velgen te beschadigen
* Je moet naar een specialist, erop leggen en er weer afhalen, balanceren.. banden opslag
bij een extra set velgen, kun je zelf de boel omwissellen.
De velgen kunnen m.i. best een smallere band aan. De bandenleverancier kan je best wel een advies geven.
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.