De meeste MG onderdelen worden op Ebay in Engeland besteld, nu kwam ik net een site tegen uit Duitsland waar 2.786.699 onderdelen worden aangeboden en ook heel veel voor MG. Misschien is het wat? Ik heb 'm nog nooit voorbij zien komen: http://www.motoso.de
Ben even gaan kijken, vond 750 euro voor een nieuw plastic achterruitje wel HEEEEL veel.......
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior. MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods. todo: genoeg voor de volgende jaren . Save nature ! Drive a GREEN car!
Ik ga straks na een portie mgf.be ook even kijken.
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
zal dan wel foutje zijn van dat ruitje.... hopelijk
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior. MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods. todo: genoeg voor de volgende jaren . Save nature ! Drive a GREEN car!