BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
HGF Vraagjes
  • RrRrik
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 216
    GeregistreerdCOLON zo okt 15, 2006 3:39 pm
    WoonplaatsCOLON Kampen

HGF Vraagjes

door RrRrik » wo okt 24, 2007 9:27 am

Zoals jullie in een eerder topic van mij hebben gelezen heeft mijn MG een HGF gehad. Koppakking eruit.. In mijn geval : Water bij de Motorolie en Motorolie in het koelsysteem!. Het is echt een totale bende .. Heb mijn koelsysteem al doorgespoten met water maar dit krijg je er niet zomaar uit. Ook nadat de kop eraf is gehaald zie ik alleen maar waterige olie in mijn K-serie motertje. Heeft hier iemand een handige tip voor om dit mooi eruit te halen. Zat zelf te denken aan. Aftappen Bijvullen. Aftappen bijvullen.

Vandaag ga ik de volgende onderdelen bestellen.

Koppakking, Inlaatpakking, Uitlaatpakking, Spanrol, Distr.riem, Waterpomp, Bougies, 2x Oliefilter Termostaat.

Heeft hier iemand nog een aanvulling op?

Morgen word de kop gevlakt en de kleppen getest.

Als het een beetje mee zit kan ik zondag weer rijden met mijn nieuwe koppakking :wink: :lol: :lol:
    MGF 1.8 MPi, charcoal.
    Mods: windscherm, 3de remlicht,K&N 57i, 52 mm TB, Witte knippers, Trophy koplampen, Trophy splitter, Trophy rims, Trophy middenconsole.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » wo okt 24, 2007 9:31 am

Ja, Kent heeft hier een geweldig product voor..

(Bruno, krijg ik nu commissie? :lol: )
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1