Vandaag ga ik de volgende onderdelen bestellen.
Koppakking, Inlaatpakking, Uitlaatpakking, Spanrol, Distr.riem, Waterpomp, Bougies, 2x Oliefilter Termostaat.
Heeft hier iemand nog een aanvulling op?
Morgen word de kop gevlakt en de kleppen getest.
Als het een beetje mee zit kan ik zondag weer rijden met mijn nieuwe koppakking

