Ik heb zelf (nog) niet zo veel verstand over motors e.d.
Heel veel dingen kun je wel zelf veranderen aan je F/TF. Als je iets niet weet dan kun je altijd je vraag stellen op het forum en je hebt vrij snel een antwoord. Er zijn ook veel nuttige websites waar het e.e.a. op staat over de F/TF. Door het forum kom je veel te weten over de F/TF en dan ga je zelf ook dingen veranderen. Tenminste dat heb ik.
Mijn wishlist is zo groot geworden dat ik niet weet waar ik moet beginnen.

Veel succes met het tunen van je TF.
Ps. Je kunt je ook nog even voorstellen in
"Stel je even voor" topic, mocht je daar zin in hebben.