BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
brommend geluid in ventilator
  • lein
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 138
    GeregistreerdCOLON ma jul 02, 2007 10:48 pm
    WoonplaatsCOLON Zeist

    brommend geluid in ventilator

    door lein » do okt 18, 2007 7:06 pm

    als ik mijn ventilator aan zet gaat hij brommen. Hoe hoger de stand 1-->2-->3-->4 hoe hader hij bromt. waarschijnlijk zit er vuil in....(ik hoor iets rollen in de bochten/mijn ruit is net vervangen, stukje glas, eikeltjes, takjes etc....)
    Hoe open ik dit deel om het uit te stofzuigen...? foto's please!
    Ik moet dit zelf kunnen oplossen vind ik :lol:

    greetzzzz lein
    MGF Britisch Racing Green met zwarte hardtop 1997
    Afbeelding
    Aangeschaft: 18/4/2007 " 94.093"
    Huidig: 17/8/2007 "107.000"
    Mods: tellen nieuwe banden ook?
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do okt 18, 2007 7:19 pm

    1) Dashboard kastje eruit (4 schroeven ?) (positie stekkers verlichting noteren)
    2) L vormige dikke buis eruit
    3) probleem oplossen
    4) in omgekeerde volgorde weer monteren

    (denk ik)
    Building >200BHP K-series
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    door videomike » ma okt 22, 2007 9:16 am

    Dit probleem heb ik ook gehad.. het is dan net alsof er iets tegen de rotor van de ventilator aanhangt.. een snoertje ofzo.


    Dit probleem ging bij mij overgens vanzelf weg!
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Kvdzanden
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 62
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 9:07 pm
    WoonplaatsCOLON Sassenheim
    CONTACTCOLON

    door Kvdzanden » di okt 23, 2007 5:09 pm

    Ook ik heb dus dit probleem...
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » di okt 23, 2007 5:30 pm

    Typisch herfst probleempje lijkt me... gewoon een berkeblaadje in je ventilator... gaat inderdaad vaak vanzelf weg, gezien de beperkte sterkte van herfstblaadjes :wink:

    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten