als ik mijn ventilator aan zet gaat hij brommen. Hoe hoger de stand 1-->2-->3-->4 hoe hader hij bromt. waarschijnlijk zit er vuil in....(ik hoor iets rollen in de bochten/mijn ruit is net vervangen, stukje glas, eikeltjes, takjes etc....)
Hoe open ik dit deel om het uit te stofzuigen...? foto's please!
Ik moet dit zelf kunnen oplossen vind ik
greetzzzz lein
MGF Britisch Racing Green met zwarte hardtop 1997 Aangeschaft: 18/4/2007 " 94.093"
Huidig: 17/8/2007 "107.000"
Mods: tellen nieuwe banden ook?
Typisch herfst probleempje lijkt me... gewoon een berkeblaadje in je ventilator... gaat inderdaad vaak vanzelf weg, gezien de beperkte sterkte van herfstblaadjes