

... Mijn motor begint de laatste tijd wat te tikken als hij stationair loopt. Zeker als ik even hard heb gereden en ik sta voor het stoplicht tikt hij erg hard.. Is dit gewoon een kwestie van kleppen laten stellen of kan er iets meer aan de hand zijn? ...

whelmond schreefColonDag allemaal,
Vraag 2:
Achter mijn passagiersstoel is de vloer vrij vochtig.. sterken nog.. het is gewoon nat. Als je het tapijt optilt en ik voel onder het isolatiemateriaal ligt er gewoon wat water.. het is geen koelvloeistof, maar gewoon nat van regen. Iemand een idee waar dat vandaan komt?
Gr. Wouter


whelmond schreefColon
Vraag1:
Het textiel van mijn softtops staat redelijk slap, zeker als het heeft geregend. De dikke riemen die van buis naar buis van het softtop frame lopen zitten wel goed strak. Is er een manier om het textiel wat aan te trekken? ... zo ja .. hoe?
whelmond schreefColonVraag 2:
Achter mijn passagiersstoel is de vloer vrij vochtig.. sterken nog.. het is gewoon nat. Als je het tapijt optilt en ik voel onder het isolatiemateriaal ligt er gewoon wat water.. het is geen koelvloeistof, maar gewoon nat van regen. Iemand een idee waar dat vandaan komt?
whelmond schreefColon
Vraag 3:
Mijn motor begint de laatste tijd wat te tikken als hij stationair loopt. Zeker als ik even hard heb gereden en ik sta voor het stoplicht tikt hij erg hard.. Is dit gewoon een kwestie van kleppen laten stellen of kan er iets meer aan de hand zijn?
whelmond schreefColonOw en een tip voor iedereen: ongelofelijk maar waar: op de laatste dag van mijn garantie (na 3mnd -1 dag) brakende bouten van mijn rechtermotorsteun af.. het blok viel er dus half onderuit.. Het bleek dat de bouten van de motorsteun allebei afgebroken waren.. een al een tijdje en de tweede brak dus ook..
Misschien even verstandig om te checken of dit bij jou ook het geval is. Als je langs de rechterkant van je motor kijkt zie je 2 bouten naast elkaar zitten, tik daar even tegenaan met iets om te kijken of ze los zitten. Ik stond gelukkig stil toen het gebeurde.. maar ik wil niet eens bedenken wat er was gebeurd met 120 op de snelweg!

whelmond schreefColon
Ow en een tip voor iedereen: ongelofelijk maar waar: op de laatste dag van mijn garantie (na 3mnd -1 dag) brakende bouten van mijn rechtermotorsteun af.. het blok viel er dus half onderuit.. Het bleek dat de bouten van de motorsteun allebei afgebroken waren.. een al een tijdje en de tweede brak dus ook..
Misschien even verstandig om te checken of dit bij jou ook het geval is. Als je langs de rechterkant van je motor kijkt zie je 2 bouten naast elkaar zitten, tik daar even tegenaan met iets om te kijken of ze los zitten. Ik stond gelukkig stil toen het gebeurde.. maar ik wil niet eens bedenken wat er was gebeurd met 120 op de snelweg!

Bruno schreefColonwhelmond schreefColon]
Vraag 2:
Achter mijn passagiersstoel is de vloer vrij vochtig.. sterken nog.. het is gewoon nat. Als je het tapijt optilt en ik voel onder het isolatiemateriaal ligt er gewoon wat water.. het is geen koelvloeistof, maar gewoon nat van regen. Iemand een idee waar dat vandaan komt?
Zie inderdaad de link die Rick aanhaalt. Er is een volledige manual voor het dichtmaken van een F. Kritische punten zijn : Deurrubers, zwarte bak voor aanvoer lucht buiten rechts, onder plaat koppelingspedaal links, kofferbak rubber,.....

ErikB schreefColonBruno schreefColonwhelmond schreefColon]
Vraag 2:
Achter mijn passagiersstoel is de vloer vrij vochtig.. sterken nog.. het is gewoon nat. Als je het tapijt optilt en ik voel onder het isolatiemateriaal ligt er gewoon wat water.. het is geen koelvloeistof, maar gewoon nat van regen. Iemand een idee waar dat vandaan komt?
Zie inderdaad de link die Rick aanhaalt. Er is een volledige manual voor het dichtmaken van een F. Kritische punten zijn : Deurrubers, zwarte bak voor aanvoer lucht buiten rechts, onder plaat koppelingspedaal links, kofferbak rubber,.....
Als je eventueel Airco zou hebben, dan is er daar ook nog een schuldige te zoeken.

Misschien kun je een foto maken van de Bouten die waren gebroken? dat maakt het voor ons een stuk duidelijker.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.