Omdat er al een topic aan GhostRider z'n mods besteed was......
Het volgende:
Zaterdag ga ik plaatjes maken voor op het forum.
DBM gebeld vandaag; mijn machine was technisch al grotendeels af. Alles moest nog even netjes weggewerkt worden, en de Emerald moest nog een paar mappings geïnstalleerd krijgen. Meteen wordt mijn tweede toerenteller geactiveerd, eindelijk. Omdat mijn accu zwakjes was, is er meteen een gel-accu ingekomen voor wat extra betrouwbaarheid.
Er komt geen filterbox op de Jenveys vanwege ruimtegebrek

. Er komen ITG sokjes overheen.. Als het goed is krijg ik hem zaterdag mee, of anders in de komende week uiterlijk..... Distributieriem is vervangen. Ik heb er nu nog maar één!!!
Zaterdag hoop ik wat te kunnen posten.
