Gisteren de trophy binnengebracht met een lekkende waterpomp bij Viaene in lembeke. Er stond een MGF voor de deur in British racing green, hij zag er nog heel proper uit.Spijtig genoeg kan ik hem nergens vinden op het net dus info kan ik niet geven.
Ze hadden ook 2 TF'kes staan maar daar hing geen plakaat met "topoccasie" aan dus of die te koop stonden weet ik niet.
In ieder geval is het een goede garage die niet moeilijk doet over garantiekwesties (ik wist niet dat die nog bestonden
greets
philip


