van 15" naar 16"
Direct even mijn remklauwen goud gespoten
Before:
After:
Er zijn ondertussen al wat meer dingetjes aangepakt.. knipperlichten en gril en koplampen
Reacties zijn welkom.






Sander schreefColonVelgen: super ! Nog een Trophy splitter misschien met de tijd ?
Klauwen: niet mijn ding.... Waarom goud ?


Rick schreefColonZiet er super uit. Erg mooi die trophy velgen met goude remklauwen.
Heb je die trophy koplampen zo gekocht of zelf gespoten?

Rick schreefColonhoe lang ben je er mee bezig geweest?
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.