


Fredje schreefColonweet je zeker dat je koelvloeistoftemperatuurmeter goed is en dat de koelfan inkomt als hij n tijdje stationaar loopt. fan komt eerder in dan dat je de temperatuurverhoging ziet in je dashboard.zekering onder de voorkap al gecontroleerd?


Remieme schreefColonhebben ze je systeem ook afgeperst?

sjolmers schreefColonWat versta je onder een 'hoge watertemperatuur', ook mijn MGF heeft als het warm is en ik in de file sta een hogere watertemperatuur en ook mijn ventilator slaat aan.
Maar goed, ik zie dit niet als een probleem, door de plaatsing van de motor in een F, heb je natuurlijk dat bij stilstaan de temperatuur redelijk snel oploopt, sneller dan bij een motor op de conventionele plek in het vooronder.
Als je zeker wilt zijn of je wel of geen HGF hebt, kun je het beste je koelsysteem laten afpersen.



Remieme schreefColonhet is niet normaal, dat je temperatuur zo snel stijgt. sta ook wel eens voor een brug te wachten en dat levert geen hogere koelwatertemperatuur op.
er zal idd wel iets niet 100% zijn. maar denk niet dat een nieuwe koppakking de oplossing is.
koelvloeistof tankje laten afpersen. als er drukverlies is, zou dat een HGF kunnen zijn. of natuurlijk elders een darmpje die niet goed meer afsluit![]()
probeer eens een andere garage voor dit geintje...

Emile schreefColonik gok op een defecte thermostaat die de koelfan aanstuurt.
HGF lijkt mij sterk.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.