BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
lichten (10/03/2003)
  • Adelin Wauters

    lichten (10/03/2003)

    door Adelin Wauters » vr maart 19, 2004 12:19 pm

    Wie kent het adres van iemand die platen verkoopt voor in de koplampen zodat er 2 apparte lampen verschijnen?
    0475/837180

    adelinwauters@hotmail.com

    ----------------------
    reply Ivan
    Adelin,

    Wat bedoel je juist ? Ik kan mij niet goed voorstellen waarover je het hebt. Het enige waaraan ik kan denken is hetgeen ook bij de Trophy uitvoering te vinden is, nl. dat het kunststof gedeelte tussen de normale lichten en de standlichten (?) niet gemetalliseerd is (zoals standaard) maar in zwart gespoten werd of eventueel in koetswerkkleur. Dit is iets dat je (indien je iethingy handig bent) normaal gezien zelf kan doen. Je moet er wel de bumper vooraan voor demonteren, en uiteraard ook de beide lamp units. De gemetalliseerde kunststofplaat daarna afschuren en lakken in de gewenste kleur. Daarna alles opnieuw monteren "in reverse order".

    Heb je eventueel foto's van wat je in gedachten hebt ?
    --------------------------
    Reply Erik Antwerp B
    Naar mijn mening gaat het inderdaad over de Trophy-style lichten.

    Ik zou er wel voor opteren om niet te schuren. Gewoon goed poetsen/ontvetten met een detergent en veel water geeft al een goed oppervlak.

    Bij het demonteren (echt niet moeilijk) wel even opletten dat de lichtunit niet uit elkaar valt en het glaasje van voor de dimlichten ergens op de grond terecht komt. M.a.w. een beetje voorzichtig zijn.

    Andere opties zijn:
    - Ga naar de dealer en bestel twee Trophy units (partnumbers op mijn website)
    - Surf naar Brown & Gammons en bestel twee Trophy Units (let op het verschil tussen LHD en RHD)

    Cheers
    ------------------------------------
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten