door Kasper » za sep 01, 2007 9:48 pm
Tja, zul je denken, daar hebben we het hier al meerdere malen over gehad.
Het volgende doet zich voor:
M'n F staat errug laag, zelfs voor een auto met lowering pins (in Italie zat ik bijna vast in een parkeergarage omdat de plaat onder de versnellingsbak aan de grond zat)
door allerlij zaken heeft het zo'n 6000 kilometer geduurd voordat in na het plaatsen van de lowering pins de boel kon laten uitlijnen, voorbanden niet echt meer OK. Een beetje veel schuin afgesleten maar dat is niet zo erg, een paar duizend kilometer meer zouden zij bij volledig recht afsluiten maar net gehaald hebben.
Een goed gesprek met de uitlijn specialist: "Kasper, waarom kun je alleen de toe in en Toe uit bij deze wagen instellen?" "Vaak kun je (porkie en B*W) veel meer instellen om verlagen echt optimaal te kunnen uitvoeren"
Zoektocht op de verschillende MGF sites levert op:
* Achterwielophanging kan instelbaar gemaakt worden
* Voorwielophanging, nog niets voor in de markt
Zonder al diegenen bang te willen maken die nu aan de group buy meedoen:
1) Wat zijn de ervaringen van de mensen die al jaren met de lowering pins rijden?
2) heeft iemand die instelbare geleidestangen voor achter?
3) heeft iemand iets voor de voorwielen?
Mijn uitlijner wil graag goed werk leveren, doen we dat aan een auto die serieus "X benen" heeft, moet ik (weer) een beetje hoger gaan staan of zijn er meer geavanceerde oplossingen nodig?
(ik sta nu voor 0,8 toe out en wil eigenlijk naar full parallel rondom)
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel