










Jupilerman schreefColon"Johny & Marina"
Jupilerman schreefColonNadeel kan de blijvende zichtbaarheid van de uitsparingen in de bumper zijn. Daar waar de oem uitlaat zat. Misschien moet je daar niet om malen.




MGF schreefColonWaarom is de Blue Flame zo fout? Ik vind het een vrij beschaafde uitlaat, helemaal kwa geluid.






Jupilerman schreefColonMGF schreefColonWaarom is de Blue Flame zo fout? Ik vind het een vrij beschaafde uitlaat, helemaal kwa geluid.
´t moet er nog uitzien ook hé. Maar euh, het is enkel mijn mening hoor. Ik vind de sierstukken veel te groot en ze hebben een dubbele wand, of hoe moet ik het uitleggen,
IMHO, ze passen niet op de F tout court







Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.