Ik heb de auto pas ingevoerd (zie welkom bericht) en besloot nu de banden te laten vervangen.
De dag begon gelijk goed. Omdat ik eerder vol trots de auto had laten zien aan een vriend, waarna de deur niet helemaal goed gesloten was, stond ik zaterdagochtend eerst met een lege accu.
Nadat dit verholpen was, vertelde de monteur in de garage dat mijn accu vervangen moest worden. Ook stond mijn koelvloeistofniveau nogal laag.
Toen ik wegreed zag ik op de snelweg een hiroshima-achtige padddestoelwolk achter me hangen en dacht gelijk aan de topics op dit forum over de HGF. Ik had namelijk de dag ervoor even gelezen over een low waterlevel kit.
Via de ANWB naar een lokale garage en morgen wordt 'ie naar Alphen aan de Rijn gesleept.






