Mijn tuningproject is vroegtijdig tot een einde gekomen
Toen ik gisterenavond van mijn werk terugkwam ben ik in een slip gekomen op de autoweg,met een snelheid van 110km/h.
Het regende en mijn achterkant brak opeens weg(waarschijnlijk aquaplaning),de auto heeft 180 graden gedraaid en is achterste voren,4 meter lager naast de autoweg in het veld terechtgekomen,daar heeft de achterkant zich ingegraven en is de voorkant van de grond gekomen en is de auto nog is 180graden gedraaid(net niet over de kop gegaan)
resultaat is:-voor + achterbumper naar de filisteinen.
-spiegel links afgebroken
-schade deur links,(maanlandschap).
-links voor 2 deuken van 20cm in dorpel(onder de deur)
-rechts voor + rechts achter een deuk van 20 cm in de
dorpel
-waarschijnlijk achterruitje vernieuwen,daar zitten nu 2
deuken in van het windscherm.
En dan weet ik nog niet eens of er onder de auto nog schade is,neem aan van wel,want hij is behoorlijk over de grond gegaan,en alle druk is op de achteras gekomen toen die achterwaarts in het bietenveld is gekomen.
Als ik het goed gezien heb staat die achter scheef op de wielen
heb vanmorgen een paar fotoos gmaakt bij het bergingsbedrijf,de kwaliteit is wat minder






