kan er mij iemand vertellen wat een redelijke overnameprijs is voor een MGF van 2000 met 38000km leder interieur met wat alu opties, windstop, radio-cd? Er is wel al een vrachtwagen achterwaarts tegen de rechterneus gereden terwijl ik stil stond en in paniek de toeter niet vond,grrr, maar ondertussen wel perfect hersteld. reden : aankoop opel speedster yes,yes,yes
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
sorry ben effentjes zonder computer geweest . Ik weet wel niet juist welk type MG f , ik denk 120pk, maar garage geeft er 12.500 euro voor+ nog wat extras voor de nieuwe wagen .Particulier zou het misschien voordeliger zijn, maar ik heb geen goesting hem daar nog maanden te koop aan te bieden. Is dit faire prijs ? Is wel nog in prima staat.
Ik heb mij laten vertellen dat de speedster in 2005 uit productie genomen wordt. Dat zou willen dat men nu wel iets meer dan 3%-5% korting zou moeten "kunnen" geven. dit schijnt ook de reden te zijn waarom de elise nu nog niet met turbo uitgerust is. Eerst wachten tot de speedster uit productie is, dan komt ie.
Beide hebben misschien wel zelfde doelpubliek, maar de speedster pakt er toch serieus naast. Jammer, leuke auto. Alleen niet in àla BRG kleuren. ´k heb er eens ne donker groene gezien. djeezus. Van slechte smaak gesproken. enfin IMHO toch,
Dat zou willen dat men nu wel iets meer dan 3%-5% korting zou moeten "kunnen" geven.
In januari gaf men nog niets van korting...... "Sorry Mijnheer, maar in deze klasse van auto's werken we niet met kortingen." Cya...
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
Dan valt hij duidelijk in een "andere" klassen dan de *F*, ik kreeg wel korting *LOL*
Allez, ´t kan ook zijn dat de prijs eerst even omhoog getrokken was