


Remieme schreefColonnafta tank vervangen of blijft deze volledig intakt?
je het tegenwoordig ook ronde tanks die op de plaats van het reservewiel past.

lucas schreefColonWelk systeem wordt gemonteerd ?

Ivan (Vanio) schreefColonNa het voorbeeld van Julien, en nu dat ik redelijk wat km maak met de f ga ik vrijdag een lpg-installatie laten zetten. Ik zou dit binnen enkele jaren al terug hebben. En ik houd zelfs nog wat ruimte in de koffer over.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.